Monday, August 23, 2010

creative+pelik



sekarang nie de macam2 permainan pelik
dengan cetusan idea2 creative maka tercipta le
permainan yg canggih or pelik
yg ada kat pasaran
minggu lepas aku balik rumah family aku
sampai jer kat depan pintun rumah
nampak ada kotak kat atas meja


nie gambo yg ada kat kotak tue

aku pun tengok & belek
hm..macam interesting jer permainan nie
aku pun terfikir
naper le masa aku kecik2 dulu
xde pun permainan macam nie
creative sungguh penciptanye

cara nak main senang jer
mula2


kene ler keluarkan sume benda dari kotak dulu


lepas tue pasangkan sampai jadi macam nie


macam nie ler keadaan monyet2 yg dh tergantung

lepas tue baling ler dadu then cabut ler ikut warna yg pe yg dadu tue bagi
hm..bestkan 
and seronok main ramai2

riuh rendah rumah aku dengan gelak ketawa
macam dah raya ler plak
bukan setakat yg main 
yg menonton pun
ikut same gelak and suke

kadang2 sesuatu tue tercipta bukan sekadar untuk hiburan jer secara tak langsung dapat eratkan hubungan kekeluargaan

1 comment: