Sunday, August 1, 2010

akhirnye!

setelah semalaman aku menanggung kesakitan yang teramat sangat akhirnye aku tekad nak korek cungkil pe yg ada kat gusi aku nie yg menyebabkan bengkak & sakit. 


mula-mula aku picit dari luar sakitnye MASYALLAH tak tertanggung rasenye. ada keluar nanah sikit. aku picit lagi & lagi sampai akhirnye darah yang keluar. 


tapi hati nie tetap xpuas aku masukkan jari pulak. keluar lagi nanah & diakhiri dengan darah. malam tue aku dapat tdo dengan lena.


tapi pelik masih ada bengkak & sakit sikit tak ler seteruk hari sebelumnye. aku korek & pucit lagi masih ada sikit lagi nanah aku pun xtau pe punca sebenar jadi cam ni. 


AKHIRNYE! gusi aku hampir pulih sepenuhnye lepas aku picit & menahan kesakitan yg menitiskan air mata tanpa disedari. hari nie aku dah boleh makan benda keras seperti kacang. Alhamdu

4 comments:

  1. ader karang gigi. tu punca gusi bengkak kot.

    ReplyDelete
  2. wachak~puncanya ada garham bongsu nak kuar huhu

    ReplyDelete