Tuesday, April 13, 2010

semoga kita bahagia selamanya.....AMIN

31 march 2010:
pukul 5 pg aku call my BF nk gerak die bangun
katanye nk pg cari tiket kat puduraya
nk balik taiping sebab bapak die masuk hospital
sakit jantung (memang bapak die selalu masuk hospital)
aku nk ikut die balik tp die larang
alasannya susah sb naik bus
pastu die tdo hospital aku nk tdo ner
umah die mmg jauh dari hospital
kalau naik teksi mau kene RM20
bus memang dh lame xmasuk kampung die

5.45pg BF aku call aku
tanya nak ikut die balik kampung x naik kete kawan die
kawan die pun follow same (couple)
hm ok ler xkn nk biar awek kwn die sorg balik kmpg dgn 2org laki
aku setuju lgpn naik kete

6.30pg BF aku sampai depan rumah ambik aku
dalam kete aku pun berkenalan le ngan couple tue
yg laki namenye ijat awek die name ika
die org ni keje same tempat ngan BF aku
tp xlagi saat aku sedang menaip story nie
kene buang keje sbab suke sgt xdtg

mule2 ika nie cam sombong r
ble dh lame2 bru ok
ye r lum kenal lg kn cam ne nk mesra

dr KL direct terus pg hospital taiping
condition pak mentua aku agak teruk
tdo pun duduk xleh baring langsung
minum air pun just 800ml je sehari
jantung die sgt lemah
badan pun dh sgt kurus
semoga abah cepat stabil
nak baik terus memang xle sbab dh tua umo dh 71thn
mak pun cian gak dh 3mlm tdo kat lantai
hanye beralaskn kain batik

lepas waktu melawat pukul 2.30ptg
kita org balik dgn mak BF aku sekali
bagi mak rehat malam nie bior BF aku jg abah
cian kat mak dh sakit2 badan
balik dr hospital tolong mak masak kat dapur
ye le kn de tetamu 2org
lg pun kita org pun xmakan lg

malam tue BF aku ajak ijat pg hospital
nanti ijat bawak le balik kete
tapi ijat xleh bangun sebab ngantok letih sgt bawak kete
so xde pilihan die kene drive sendiri
tp masalahnye mata BF aku nie bukan le terang sgt dh mlm2 ni
lgpun die jarang bawak kete
so aku terpaksa ler teman walaupun badan letih sgt kepala pn dh mula pening
kang jadi pe2 xkawen aku hehe (gelak gatai)

habis waktu melawat de guard pompuan keling yg sgt poyo
halau aku suruh kuar ishk! siap tunggu aku kuar bru die bla
hm terpakse le aku lepak kat dlm kete
nasib baik de kete patut le BF aku xbg aku ikut kalo die balik naik bus
hm bosan dok dalam kete nk tdo xleh lena walaupun badan letih
aku pun start enjin kete pastu pusing2
sudahnye xtau nk pg ne
aku park kat parking hospital aku tdo
xsedar lame gak aku tdo dr pukul 8.30mlm
kol 11.30mlm BF aku ketok cermin kete gerak aku bangun
pastu die ajak balik
aik xkn die nk tglkan abah sorang kang sape nk bwk g toile or ambik air nk minum
rupenye abah kene masuk bilik pe entah tok rawatan
esok pukul 4@5 pg bru die akan masuk wad balik
so xkn BF aku nak tunggu kat depan bilik tu bukan leh tgk pun

hm mase otw balik
tetiba aku nampak cam de bayang2 hitam kat tengah2 jalan
pergh makin dekat aku suruh BF aku slow kan kete
nasib baik aku cepat suruh BF aku slow kn kete
de motor berhenti nk masuk simpang belah kanan
dh le motor tue xberlampu
kalau aku lambat sikit jer
xpasal2 kite org xcident
penunggang motor tu pun arwah dh jadi kes lain plak

sampai kat rumah mata nie jadi segar pulak
perut pun lapo
hm nasi and lauk pun byk lagi
tetiba ijat and ika pun bangun lapo kate nye
habis nasi n lauk si ijat and ika bedal

dok lepak tengok TV borak2
kol 2pg aku pun masuk tdo

pukul 6pg aku dh jaga
hm tdo lambat pun leh bangun awl pelik ler pulak
kuar dr bilik tgk ler kalau2 mak dh bangun
leh tolong buat breakfast kat dapur
tp xlagi
bosan plak rasenye
pukul 6.45pg aku sambung tdo smp kol 8pg
hm mak tengah sibuk kat dapur masak tok makan tengah hari nanti
breakfast nasi lemak and kuih muih dh siap atas meja
camne le aku leh terlena balik alme plak tu
hm xpe le aku tolong mak basuh baju yg dh bertimbun
habis basuh baju siap jemur tolong hidang nasi utk makan tengah hari
padahal jam bru pukul 11.30pg
xpe le nanti nak pg hospital lg so pe salahnye makan awal

pastu pg melawat abah kat hospital
lepas waktu melawat ptg tu mak tinggal jaga abah
kita org pusing2 pekan taiping dulu B4 balik KL
pg makan kat old town
kol 11mlm bru gerak balik KL
sampai shah alam kol 2.30pg
lepak kat mamak sampai kol 3.30pg
bru anto aku balik

dalam mase 2hari aku lepak ngan BF aku
hubungan kite org kembali intim and rapat
sempat le kite org luahkan pe yg terbuku dhati masing-masing
die minta aku bersabar dan masalah yg melanda hubungan kita org akn selesai
saat aku menaip ni perempuan tu dh pergi dari terus mengganggu hubungan kami
BF aku dh putuskn hubungan die org
hm aku besyukur sangat
Semoga hubungan aku dan I***N berkekalan dan bahagia sampai ke syurga
AMIN

No comments:

Post a Comment