Saturday, March 13, 2010

my life had change

hmmm dah lame rasenye aku xmenulis kat blog nie.....

pelbagai masalah melanda hidup aku
sibuk dengan test, assignment, proposal final year project
penyakit lame datang lagi.....maigrain and gastrik.....
the big problem.....about love

he: I love u so much but at the same time I love N also
me: u must choose
N: I hanye nk sedikit kasih syg
me: what?sedikit kasih syg?ingat zaman maharaja China ker de ramai gundik

aku buntu sedih geram macam2 lagi perasaan aku bercampur baur
apa yg harus aku lakukan
kuat ke aku untuk tempuhi sume nie?
Ya Allah berilah hambaMu nie kekuatan ketabahan kesabaran keberanian

aku cari kawan baik aku
aku luahkan segalanye
aku tanya pendapat dia
thnks dear (P***Y).....

then we find one solution
we give time 1wk to each other to think and get the best solution and conclusion
he must choose me or N

to be continue.....

No comments:

Post a Comment