Wednesday, March 24, 2010

kenapa ada wanita lain sanggup lukakan hati wanita lain

kenapa sekarang nie ramai sangat wanita kat luar sane sanggup melihat wanita lain menderita demi kebahagiaan sendiri.
semalam pompuan yg nak rampas bf aku text aku
aduh ape lg le yg die nak

nie text die kat aku:

Asmkm sy nk mnt maaf kt awak klau sy pernah bkasar dgn awk
sy merayu kat awk sy xblh hidup tnpa bf awk, sy xmampu
kesian le kat sy, sy menderita tpksa lepaskn bf awk

aduh ada jugak pompuan cam nie atas bumi Allah
sebenarnye ade sorg mamat nie suka kat die
tp die xpenah nk bg peluang kat mamat nie
yg die dok kejar bf aku gak
mamat nie bukan calang2 org doktor tue
bf aku nie bukan kaya keje pun biase jer

aku harap kita same2 le doa mudah-mudahan Allah bukakn pintu hati die untuk terima doktor tue.AMIN

No comments:

Post a Comment