Monday, February 8, 2010

penat..letih..demam..

semalam ada makan-makan kat rumah aku..Anjuran Miss S..hmm aku & rihan pun tolong ler die masak..Start dari sabtu malam kemudian sambung pada pagi ahad..menunye..laksa penang, bihun goreng, nuget, spageti (sponser by wida), KFC (sponser by arnini), dadih (aku sponser), air sirap..

acara pada hari ahad tue bermula dari pukul 2ptg..hmm tapi aku tunggu punya tunggu pukul 2.45 baru ada tetamu..lepas tue penuh ler rumah aku.riuh-rendah jadi nyer..ada yang makan xberhenti-henti..ada yang berebut dadih(pok ku, anne & wani)..tetiba pintu bilik master terbuka..bau harum semerbak..housemate aku keluar dari bilik nk keluar entah ke mana(die memang suka pakai perfume banyak2)..saufi yang tengah kusyuk makan terus kaku sambil mulut ternganga..mata jer yang bergerak ikut langkah kaki housemate aku..pergh! leh tahan mamat nie dalam diam..hmm lepas tue sakan ler die kene sakat..

ada jugak yg xleh datang..tapi xper kite continue kat i-city..makanan yang masih berbaki miss S bungkus..then kite orang picnic kat i-city..hmm habis licin makanan..

pergh!! memang penat malam tue..balik jer aku rase macam nak terus naik atas katil tapi xleh..ada lagi benda yang aku mesti selesaikan sebelum tido..email result experiment kat paddy..bersihkan diri dulu b4 tdo..

bangun pagi tadi badan nie rase lemah..letih..class pukul 2..so boleh continue tido lepas subuh..tapi bila bangun jer dari tido aku dah start selsema..badan pun lemah jer tapi gagahkan diri jugak pergi class..habis class pukul 4 petang badan aku dah start panas..makan ubat then tido..aku dah buat keputusan xnak pergi class malam nie..magrib aku bangun masak sup..untuk redakan demam nie..walaupun badan nie xlarat sebenarnye..text paddy nak tau pe yang berlaku kat class..hmm xde ape pun lecture cam biasa..

sekarang nie pun masih demam lagi..selsema teruk..hmm xsuka macam nie..

No comments:

Post a Comment