Saturday, February 6, 2010

Motor aku masuk lubang..

Malam semalam lepas maghrib aku teman anak buah aku pergi beli barang apa entah..katanye nak pakai kat kaki untuk perlawanan bola pagi tadi..supaya tulang kering die xsakit (position goal keeper)..

Aku pergi naik motor..sampai kat simpang jalan aku berheti..tengok kanan ada kereta..break tangan aku lepaskan..nak get ready ler lepas kereta nie aku nak pecut..tapi tiba-tiba tayar depan motor aku bergolek sendiri..dengan sekelip mata dua-dua tayar motor aku dah ade dalam lubang (lubang antara jalan raya dengan kaki lima pejalan kaki)..aku dengan anak buah aku tergamam sekejap macam mimpi jer..hmm jalan nie pun gelap xberlampu mana ler aku nampak lubang tue same hitamnye dengan jalan yang baru diturap..aku pun ape lagi turun ler tarik motor keluar dari lubang tue..pergh!! dengan segala kuderat yang ada aku tarik keluar motor..macam nak putus urat kentot aku..leh tahan gak berat motor nie kalau naik basikal kan senang..aku angkat jer.. tapi penat nak kayuh plak..

Akhirnya berjaya jugak aku keluarkan motor aku..berpeluh-peluh aku dengan anak buah aku..lepas tue kami teruskan niat yang terbantut tadi nak pergi beli barang..cuak gak aku..kalau xboleh keluar motor aku tadi xpasal-pasal kene gune kren@ panggil orang kampung (hehe..orang flat ler..) tarik motor aku keluar..

No comments:

Post a Comment