Tuesday, March 29, 2011

kenapa?mengapa?punca?sebab?

WAH!! banyaknye soalan
dah terlalu lame rasanye aku menyepikan diri
terlalu banyak perkara yang berlaku dalam hidup aku

22/11/2010 aku join job camp
dianjurkan oleh MDEC/dream catcher
habis jer program nie 24/12/2010
datang semangat mencari keje
berkobar-kobar rasenye
pergi interview sana sini
tapi masih belum ada yg KENA

7 Jan 2011 berangkat ke segamat
nak cuba nasib jadi lecturer 4time plak
ajar student baru
subject basic math
tapi kene tunggu student mendaftar dulu ler kan

tapi lain plak berita yang aku terima
9 Jan 2011 lebih kurang  pukul 10pg
aku dapat call dari KL
katanya AYAH aku accident
patah tulang peha
blank jap otak aku
per lagi time tue gak pack barang
berangkat balik KL

sampai KL dlm kol 1tgh/hr
ayah aku dah masuk wad
tapi masih belum bt operation
kene tunggu quotation dari pakar
then bayar dulu segala peralatan
besi screw & sbgnya
baru leh bt operation

11 Jan 2011 pukul 11pg
ayah aku masuk bilik operation
keluar pukul 7.45mlm
8jam lebih per ler yg doktor2 buat erk?
yg penting sumenya dah selamat

~bersambung~


No comments:

Post a Comment