Saturday, May 29, 2010

mula rasa bosan

mula2 keje memang cam best jer
tapi dari hari ke hari walaupun blum sebulan aku dh mula rasa bosan
bosan dgn suasana tempat keje
bosan dgn management (biase le bile keje dgn c**a)
bosan dgn staff lain yg perangai cam haram jadah
bosan dgn customer yg mengada xde duit nk try gak baju bt per

suasana tempat keje aku nie lain ckt
kalau xde customer ko kene jadi pak pacak xleh cakap dgn staff lain
nie kate supervisor aku ler
tapi aku tgk die ada ke xde customer bukan main rancak lg berborak
nie le namenye cakap xserupa bikin

bile kite keje dgn org c**a
biase ler kene tindas
ada le sorg staff c**a nie borak dgn aku
tp die yg byk cakap aku just dengar jer pe yg die mengarut
tup tup supervisor panggil aku
warning aku supaya jgn berborak time keje
pergh! yg minah c**a nie xkene marah langsung
memang macam @?#$%^&

nie ada lg satu peel staff2 kat sini
suke mengata org lain
suke menyampai2 cite
woi kalau xpuas hati cakap depan2 lah wei
ada satu minah nie name die HAS
die nie leh dikate kan senior ler kat sini
dh 2thn+- die keje kat sini
hari tue mase aku sibuk tengah susun baju..
tetiba aku terdengar die berborak dgn sorg staff laki..SHAWAL
si has nie de sebut name aku and si shawal nie plak sibuk dok pandang2 aku
ko ape hal xpuas hati face 2 face ler
lepas insiden tue aku cube jarak kan diri dr staff lain
kene ada batas nie xleh nk cite lebih2
may b si has nie dpt rase perubahan aku
sebab aku xbyk cakap dgn yg lain termasuk die
bile die tny aku just jwb ok or xok
smpkan 5 6x satu hari die tny aku soalan yg same..hehe
lantak korang ler
aku pun bukan nk keje lame kat situ

aku memang pantang kalau aku cakap org ajuk balik or 'menganjing'
memang aku panas
nie kes budak lembut dgn budak lepas sekolah bru nk up
si lembut nie name die ANDY
die nie bru habis bt foundation law kat UiTM shah alam
budak bru nk up nie plak name die TASHA
die nie perasan lawa kuku die warna biru terang
die rase lawa ler tue padahal buruk nak mampos

senang cite staff2 kat sini kebanyakannye cam @#$%^&*

No comments:

Post a Comment